Często zadawane pytania

Zamówienia

Czyli jak nabyć drogą kupna.

Czy konto w sklepie jest niezbędne do złożenia zamówienia?

Nie, posiadanie konta w naszym sklepie nie jest obowiązkowe. Zamówienie można złożyć bez rejestracji i zakładania konta.

Mam już konto, ale nie mogę się zalogować?

Sprawdź, czy podczas uzupełniania danych do logowania, nie wkradła się żadna literówka lub spacja. Jeżeli nadal nie możesz się zalogować spróbuj odzyskać hasło klikając tutaj: ODZYSKIWANIE HASŁA.

Po otrzymaniu od nas wiadomości, należy kliknąć w link i ustalić nowe hasło.

Czy mogę zmodyfikować swoje zamówienie?

Po otrzymaniu wiadomości potwierdzającej wysłanie zamówienia do realizacji, niestety nie ma możliwości jego modyfikacji.

Nie otrzymałæm potwierdzenia złożenia zamówienia. Czy będzie ono zrealizowane?

Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia złożenia zamówienia, prosimy skontaktuj się z nami telefonicznie (tel. 77 40 30 540) lub poprzez formularz kontaktowy.

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

Jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie, prosimy skontaktuj się z nami telefonicznie. Pamiętaj proszę, iż z uwagi na szybki proces realizacji, zamówienie może zostać wysłane zanim zdecydujesz się je anulować.

Jeśli nie dojdzie do anulowania zamówienia proponujemy 2 skuteczne rozwiązania:

• Po wysyłce zamówienia możesz zrezygnować z przyjęcia paczki od kuriera
• Po odbiorze przesyłki możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostawy

W jaki sposób mogę wykorzystać kody rabatowe?

Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to skopiuj go w całości z otrzymanej wiadomości. Po kliknięciu ikonki KOSZYK w prawym górnym rogu, należy wybrać ZOBACZ KOSZYK, a następnie wkleić kod rabatowy.

Nie mamy możliwości ręcznego odliczania wartości rabatu, dlatego należy pamiętać, aby wykorzystać kupon podczas składania zamówienia.

Płatności

Aby zapłacić szybko i sprawnie.

Jakie formy płatności są dostępne?

Zamówienie można opłacić, korzystając z dostępnych opcji płatności:

Szybkie płatności realizowane przez Przelewy24 (szybki przelew, BLIK, płatność kartą płatniczą, Google Pay, Apple Pay itp.)
Zakupy na raty P24NOW – zapłać do 54 dni później lub na raty
Inne metody - Płatność za pobraniem, przelew tradycyjny

Szczegółowe informacje na temat dostępnych form płatności znajdziesz w sekcji METODY PŁATNOŚCI.

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

W przypadku wyboru metody płatności przelew tradycyjny na płatność oczekujemy przez 7 dni kalendarzowych.

Czy mogę otrzymać proformę?

Oczywiście, podczas składania zamówienia jako formę płatności należy wybrać proformę. Zostanie ona przesłana na wskazany adres mailowy w ciągu 15 – 20 minut po złożeniu zamówienia.

Jak mogę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?

Faktury z odroczonym terminem dedykowane są jednostkom budżetowym.

Aby skorzystać z tego rodzaju płatności, podczas składania zamówienie wypełnij formularz z danymi, wybierz proformę, i pozostaw nam w notatce informację  o chęci otrzymania faktury z odroczonym terminem płatności.

Dostawa

Czas dostawy, koszty i inne tematy

Ile będę czekać na przesyłkę?

Zamówienia złożone przed godziną 14:00 w dni robocze, nadajemy w tym samym dniu. Zawsze staramy się dostarczać wszystkie paczki najszybciej jak jest to możliwe, jednakże czas oczekiwania na przesyłkę uzależniony jest od wybranej formy dostawy:

Kurier DPD – zazwyczaj 1 - 2 dni roboczych
Paczkomaty Inpost – zazwyczaj 1 - 2 dni roboczych
Kurier Inpost – zazwyczaj 1 - 2 dni roboczych

Jakie formy dostawy są dostępne ?

Udostępniamy kilka wygodnych i atrakcyjnych cenowo form dostawy. Między innymi:

Paczkomaty Inpost
Kurier DPD
Kurier Inpost
Odbiór osobisty w siedzibie firmy

Więcej informacji znajdziesz w sekcji DOSTAWA.

Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?

Tak, zamówione produkty można odebrać osobiście z naszego magazynu, który znajduje się przy ul. Oleskiej 121 w Opolu.

Więcej informacji w sekcji DOSTAWA.

Nie otrzymałem kompletnego zamówienia, dlaczego?

W niektórych przypadkach, ze względów logistycznych dzielimy zamówienia na kilka przesyłek. Jeżeli nie otrzymałeś/aś kompletnego zamówienia, reszta powinna do Ciebie dotrzeć w niedługim czasie.

Jeżeli jednak w informacji o śledzeniu paczki, widnieje tylko jedna przesyłka i brakuje w niej niektórych produktów, prosimy skontaktuj się z nami:

• telefonicznie – 77 40 30 540
• mailowo - info@artszop.pl
• lub za pomocą formularza kontaktowego

Gdzie mogę znaleźć paragon / fakturę?

Paragon lub fakturę znajdziesz na swojej skrzynce mailowej. Wiadomości z dokumentem sprzedaży w formie PDF wysyłane są z adresu mailowego: info@artszop.pl

Jeżeli nie znalazłeś/aś maila, prosimy skontaktuj się z nami.

Reklamacje

Czasem bywa i tak.

Jak mogę złożyć reklamację?

Zachęcamy Cię do skorzystania zwłaszcza z formularza reklamacji.

Został on przygotowany tak, aby w intuicyjny sposób poprowadzić Cię przez cały proces i zadbać o to, by w twoim zgłoszeniu niczego nie brakowało. W trakcie jego wypełniania będziesz miał/a możliwość dołączenia zdjęć uszkodzeń.

Po złożeniu reklamacji otrzymasz od nas wiadomość, potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia oraz dalsze wskazówki postępowania.

Zwroty

Gdy się rozmyślisz...

Ile mam dni na zwrot towaru?

Na zwrot towaru masz 14 dni, licząc od następnego dnia po otrzymaniu zamówienia.

W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar?

Szczegółowe informacje oraz procedura zwrotu są opisane w sekcji ZWROTY.

NEWSLETTER

  • Gorące promocje i rabaty
  • Informacje o nowościach
  • Poradniki zakupowe
  • Tutoriale
Koszyk
Zarejestruj się


Do you want to hide this popup?