Reklamacje
Home » Reklamacje
Szybkie składanie reklamacji
Formularz reklamacji
Uzupełnij dane i wyślij
Procedura reklamacji
Reklamacja krok po kroku
- Uzupełnij i wyślij formularz reklamacji.
- Oczekuj na kontakt ze strony naszego Działu Reklamacji.
- W czasie do 14 dni dokonamy oceny zasadności reklamacji i powiadomimy Cię o jej wyniku.
- W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupującym:
- dokona naprawy towaru, albo
- obniży cenę reklamowanego towaru, albo
- zwróci cenę towaru.
- Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:
- posiada wady fabryczne,
- został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Klienta,
- jest niezgodny ze złożonym przez Kupującego zamówieniem.
Informacje dotyczące wysyłki
Przeczytaj zanim odeślesz towar
- Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną.
- Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług pocztowych z opcją "potwierdzenie nadania" i "paczka polecona".
- Prosimy o niewysyłanie do nas paczek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.