Reklamacje

Szybkie składanie reklamacji

Formularz reklamacji

Uzupełnij dane i wyślij

    Procedura reklamacji

    Reklamacja krok po kroku

    1. Uzupełnij i wyślij formularz reklamacji.
    2. Oczekuj na kontakt ze strony naszego Działu Reklamacji.
    3. W czasie do 14 dni dokonamy oceny zasadności reklamacji i powiadomimy Cię o jej wyniku.
    4. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupującym:
      • dokona naprawy towaru, albo
      • obniży cenę reklamowanego towaru, albo
      • zwróci cenę towaru.
    5. Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:
      • posiada wady fabryczne,
      • został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Klienta,
      • jest niezgodny ze złożonym przez Kupującego zamówieniem.

    Informacje dotyczące wysyłki

    Przeczytaj zanim odeślesz towar

    1. Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną.
    2. Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług pocztowych z opcją "potwierdzenie nadania" i "paczka polecona".
    3. Prosimy o niewysyłanie do nas paczek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.

    NEWSLETTER

    • Gorące promocje i rabaty
    • Informacje o nowościach
    • Poradniki zakupowe
    • Tutoriale
    Koszyk
    Zarejestruj się


    Do you want to hide this popup?